Liksom inked for life


Gjorde en liten tatuering för några veckor sen. Nöjd.
Vet att ni kommer fråga. Det står "We´re connected through our hearts"

Roligaste var när jag jobbade på dagiset förra veckan. Ett barn satt och ritade på sina fingrar och jag sa till henne att hon fick rita på pappret ist. Hon kollade på mig och på min axel och sa "fast du har ju ritat på dig själv". Försök förklara den.
Samma tjej dissade mig efter att jag en hel dag gick och kallade en kille för Simon. Fattade aldrig varför han inte lyssnade på mig. Fett jobbig unge tänkte jag. Vid maten så säger hon "Alltså han heter William". Hoho "aa ät din mat nu". Och så vart jag röd i ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0