The stars are where you belong


What a day! Hämtade upp Sofia, Hedda och Lisette efter att skolan slutat för deras del. Åkte hem och lagade scones. Alfabet och förjävla mycket skratt. Förjävla mycket! Nästan för mycket. NAE
Mitt i spelandet så får jag ett samtal från dolt nummer.
Itelefonen hör jag en ung man "Ja hej jag heter Johan och ringer från systembolaget"
"Hej. Vänta, vad sa du att du ringde ifrån? systembolaget?"
"Ja, precis. Jag skulle bara medela att vi har din plånbok så du får komma in mellan 10-18 och hämta den"
"Hur i helvete kom den dit?"
"Ja det har jag ingen aning om haha"
"Men jag tackar. Ses imorgon. Hejdå"
Tidigare under dagen tappade jag min plånbok på bussen. 305:an som förövrigt går igenom Ekön (!!!!!!!!!!!!!!!!). Jag hoppar på bussen igen när den kommer tillbaka för att kolla om den var där. Icke. Men jaha, den hamnade på systembolaget alltså. Random.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0