okej hejdå hörs inte mycket mer


Fuuuck this.
Söker jobb för fullt. Hörde någon klaga på mig så dags att skaffa eget så jag förihelvete får leva mitt liv som jag vill.
Jag har dåligt om pengar som fan. Kanske svårt att tro. Men så är det. Fick betala en mobil nu. Och så ips var nästa hela lönen borta, som visserligen bara var för 2 veckor. Men sen ska man tydligen betala sin egen mat här hemma. WHAT'S UP WITH THAT? Så ja det är lite pyrt i kassan. Söker dagjobb just nu, sova får man fan göra när man har egen lägenhet.
Fuck it all. Hatar allt folk som finns i hela världen. Hårt men tyvärr är det så. Vill aldrig igen ha något med någon att göra. Ingen som fucking bryr sig ändå.
BYE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0