Come around, fell the sound, you know you make my heart pound


Det var längesedan. Jag läste igenom mina gamla inlägg och jag fick en sådan längtan. Hur mycket bättre jag mådde då, även om det inte syntes på utsidan. Men det gjorde jag. Otroligt mycket bättre. Kanske berodde det lite på utsidan.
Jag startade då denna blogg för att gå tillbaka till den Amanda jag var förut. Men nu måste jag först och främst tillbaka till den Amanda jag var när jag startade denna blogg. Ett steg i taget.
Jag gjorde ett stort steg för ca 2 veckor sedan. Och jag ångrar det inte en sekund. Jag hoppade av skolan. Det var som en sten föll från mitt bröst. Jag har fått många olika kommentarer och åsikter om att jag hoppade av. De flesta tycker att det är bra att jag gör det som känns bäst. Men vissa blir förvirrade, eftersom jag knappt hade ett år kvar. Men så ligger det inte till.
Jag har fått ett jobb. Nattjobb = inte mycket till liv. Sover mer än jag gjorde förut. Eller det beror på hur man ser det. Nu är jag ju vaken på nätterna och sover på dagarna.

Idag är det lördag och jag ska jobba imorgon. 23.00 kör vi.

Kommentarer
Postat av: julis

1. uuuunderbar bild

2. så glad att du har tappat den där stenen från bröstet.

3. verkligen dax att ses

puss

2011-11-08 @ 17:06:16
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0