TEN THINGS


Maja - Jag är helt seriös när jag säger det här, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig. Det är svårt att förklara men jag är otroligt tacksam för att jag har dig.

Julia - Du gör de mest mörka dagarna ljusa. Ett yrväder på månen är du! 

Elin  - Fritzarn. Du och jag, det är vi opalliga. Du kan få mig att skratta riktigt gott när allt är svårt. Fin är du.

Evelina - Evelina Larsson. Finns inte ord. Men ändå finns det så många ord som beskriver dig. Du är den personen, den enda som vet allt om mig och då menar jag allt. Åh jag skulle kunna skriva så mycket till dig för du är så himla bra, men ändå så indescribable! Jag älskar dig!

Mamma - Jag vet att du vill göra allt du kan för att hjälpa mig och det gör du, verkligen. Men ge det tid. Jag älskar dig.

Pappa - Ont har det gjort ska du veta, orden. Men jag vet hur det är när man är orolig, då blir det fel. Även om jag inte säger det alls, så älskar jag dig.

Mormor - DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!

Hanna swe - Liksom att bara kunna komma hem till dig och du har då färdigt te till oss båda. Ljuvligt. Du är så himla bra.

Emma - Du är också en av dom som verkligen vet allt om mig. Jag kommer till dig snart! Älskar dig!

**** - Du kan dra åt helvete!


Kommentarer
Postat av: Maja Rustan

Jag älskar dig mestmest. Du är så fin Amanda! <3

2011-01-30 @ 17:40:55
URL: http://majarustan.blogg.se/
Postat av: Hsw

<3

2011-01-30 @ 18:25:23
Postat av: Emma

älskar dig min fina vän! <3

2011-01-30 @ 23:56:06
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh din gulle :) puss <3

2011-02-01 @ 10:08:03
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0