SKA VI RULLA TILL FOTBOLLSPLAN?


Varit i Åtvidaberg igen. Kan det bli något annat än bra? Eller aa Maja snarkar som en gås. Låg i sängen och garvade. Tillslut kände jag att nu kan jag inte ligga mer här och skratta så jag gick till soffan och la mig. Hörde dock henne enda ut dit och skrattade lite till. Somnade tillslut och vaknade av att de undrade varför jag sov i soffan. Ja medans jag låg och lyssnade på Maja så spelade jag in med hennes mobil så de fick höra. De kom sen ner med frukost i soffan. Tack så mycket.

S Ö T A S T E    K I L L E N



Kommentarer
Postat av: Maja Rustan

hihi förlåt mandizzz. älskar dig iallafall

2011-01-08 @ 01:30:54
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0