MED MITT HJÄRTA I HANDEN


Jag är så sjukt trätt på låten Stereo Love med Edward Maya feat. Vika Jigulina. Duru duuruduru. Samma samma samma. I min speliningslista BRAIGA så lägger jag in de låtar jag mest lyssnar på och den låten ligger längst upp på den spelningslistan och eftersom man oftast lyssnar mest på de fem låtarna längst ner så när de fem låtarna är slut så kommer den där jävla Stereo Love. Duruu doo duru. Men jag orkar aldrig ta bort den. Hur svårt kan det vara att ta bort den om jag nu irriterar mig på den så mycket? Bara för jag skriver om det nu så ska jag ta och ta bort den! SÅ borta! Efter sisodär två månader av irritation så är den nu borta. Phew!

Nu ska jag snart åka till gymmet. Jag sov två timmar inatt och därför är jag jävligt trött och jag hoppas på att kunna somna tidigt inatt. Vill sova nu, men då kommer jag inte kunna sova sen. Dags att vända rätt på dygnet kanske ja.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hey, skulle bara säga att jag tycker att du har en härlig blogg !

2011-01-12 @ 15:58:05
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: Malin

Så himla söt är du!! :*

2011-01-13 @ 07:13:35
URL: http://malinwiiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0