BURN BABY BURN


Var på gymmet. Så jävla peppad och pumpad. Körde så svettan droppade. Dansa på ba'. Och sen när man är som mest peppad, de kör Mikronfonkåt på högsta volym så stannar musiken. Knäpptyst. Sen kommer det tre pipande ljud och en röst som säger "Utrym lockalen. Gå ut till gatan och vänta på vidare information". EEH jaha. Så svettig, i träningskläder (linne och tajta jävla byxor) går jag ut till gatan utanför gymmet. Och får jag tillägga här att det är när man ser alla på ett ställe då man förstår hur många det egentligen är på gymmet samtidigt. Kallt som satan. Gick in och ställde mig precis innanför dörren. Personalen förstod ingenting. Visste inte vad som hände. 15 min senare (typ kanske) så fick vi gå in. JÄVLA OPEPP DÅRÅ!

pss det var brandalarmet som gick!

Kommentarer
Postat av: Linda

re: AHAHAHA ellerhur! Hahahah. Eller när folk letar efter sina glasögon/solglasögon som redan sitter på huvudet.



Jag letade en gång (när jag skulle träna) efter en hårsnodd, jag blev helt galen över att jag inte hittade någon (du känner kanske igen frustrationen. Man vet att man har jättemånga hårsnoddar, men vart fan är alla???). Letade i evigheter och upptäckte sedan.. att jag redan hade uppsatt hår.....

2011-01-13 @ 22:33:38
URL: http://goastray.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha, jag hade blivit så jävla förbannad!!

2011-01-14 @ 10:36:40
URL: http://malinwiiri.blogg.se/
Postat av: Hannis svalis

tänkte väl att jag stannade hemma från gymmet av nååån anledning igår..! men alla på platen sluta skolan 12 idag, brandalaramet gick där med hehe, men jag var ju på riskettan så fick inte ledigt jag :( puuss!

2011-01-14 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0