MORNING FUCK


Jag var på så himla bra humör imorse. Gick upp. Pigg, liksom sista dagen för detta år. AA DÅ SKA DET VARA LÄTT ATT GÅ UPP JA! Men iaf, jag var glad. Gick runt och gjorde mig iordning. Jag var så glad att jag tar och springer igenom mitt rum och tänker att nu ska jag ta en skutt över tröskeln ut ur rummet. Så tar fart och hoppar. DUNK* Huvudet rakt i taket. Helvete vad ont det gjorde. Jag kollar klockan och shit måste springa till bussen. Jag springer ut i min hall och halkar på mattan. DUNK* Rakt på rumpan. Stressad, ont i huuvdet och ont i rumpan sätter jag på mig jackan och springer ut. Springer till bussen och missar bussen. Den åker precis när jag kommer fram. Jag vänder mig om och ger ifrån mig hundratals olika svärord som jag aldrig trott jag hade i mitt ordföråd. Kommer hem igen. Smäller igen dörren. Lägger mig i sängen och lägger mig under täcket. Andfådd och hjärtklappning typ. A total morning fuck! Åkte med mamma in och kom 30 min sent. Sista dagen i skolan. Kul.

Julia hängde med till Motala efter skolan och vi åkte till sjuka Maja. Så har varit där hela dagen istort sätt. Ne nu blev jag arg igen för the morning fuck så måste ta en kopp te!






Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, skapligt hungrig! :)

2010-12-21 @ 23:42:36
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: julia

hahaha, skapligt hungrig! :)

2010-12-21 @ 23:42:36
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0