Utredning nerlagd


Ena sekunden ångrar jag att jag åkte till Borlänge i somras. Till Peace and love.
En del av mig har ont av minnena. Och de minnen som kommer tillbaka.
Andra sekunden rycker jag på axlarna och försöker tänka på annat.
Den delen skiter fullständigt i allt det där. "Skit ska skit ha"
Ja skit ska skit ha. Jag är allt för van.
Jag skyller ingen annan för vad som hände. Men när det är något som tar så mycket tankekraft så måste man hata någon. Lägga ansvaret på. Det blev jag ännu en gång.


Kommentarer
Postat av: maja

<3 miss you

2011-11-09 @ 12:17:39
Postat av: Amanda

Jag har verkligen ingen aning om vad som har hänt men som en gammal kompis kan jag inte göra annat än att bry mig. När jag läser din blogg undrar jag vaje gång om det finns något jag kan göra, men sen kommer jag snabbt på att vi inte längrer pratar med varandra.

Det kommer kanske väldigt plötsligt men jag vill att du ska veta att jag fortfarnde bryr mig om dig.

2011-11-12 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0