FIN HAN ÄR, FELIX


I uggs, mjukisbyxor, sweet linne, svart luvtröja, mössa och snowboard jacka går jag till Hanna. Jackan och luvtröjan uppknäppt. Luvan över huvudet med händerna i jackan. I högerfickan har jag en påse frysta hallon. BOBs frysta hallon 500 g. I mina öron har jag NRJ på norska.

Kul va?! Tyckte väl det. Jag gick och "råkade" repa en bil. Tjejen, tanten, kärringen whatever kom ut och kollade på mig med arg blick. Inte mitt fel. Har sen NRJ i öronen. Låten tar slut och rösten säger "God kveld. du kan ringe hvis du ønsker å ønske en sang". Jaha, jag har laddat hem NRJ på norska. Värt. Men jag fortsätter lyssna, orkar inte stänga av.

När jag sen går hem möter jag en räääätt så full kille. Ibland, IBLAND undrar jag vad det är för folk som bor i Motala egentligen. Men då ska jag pointera ibland för Motala är en riktigt bra stad. Nja va! Ta mig bort. Iaf jag har då NRJ på svenska nu och jag hör hur denna man skriker på mig. "öööööh har du tändare elleödjhöerh? *host, harkel, host*" Jag hade tändare men svarade bara "nej tyvärr du killen" Ne så kaxig var jag nog inte. Men ni kan ju tänka er. En jävla tisdag. Hade inte förvånat mig om Pärten/Perten(?)(vilket är en välkänd knarkar-kille i motala, hoppas han inte läser min blogg) kom springades efter "Ey ey polerz jag hittade en tändare i papperkorgen. Rööööka braaaj!" But he didn't.

Eller kanske det skulle kunna vara Felix som kom skrikade. Roolig syn.


Kommentarer
Postat av: Kip

Hahahaha, Pärten/Perten... <3

2011-01-26 @ 08:54:14
URL: http://ameblo.jp/zoo-bie/
Postat av: Anonym

du är ju awesome!

Fortsätt skriva såhär hahahah

2011-01-26 @ 11:00:26
Postat av: Maja Rustan

Hahahah! Mupp! Bästa jag läst på länge! :D

2011-01-26 @ 21:07:19
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0