NU MÅSTE VI DRA, MEN VI SES VÄL NÅN DAG


Mådde sjukt illa idag när jag åkte till skolan. Men vad gör det när man har Maja och Julia där? Seriöst, jag höll på att dö vid några tillfällen av garv. Typ hej damp ryck.
- Ont lite i rumphålet
- Vad gör Julia, hon vände. Jaha hon hittade nån hon kände
- Checkade in på busfabriken med Anton Karlsson
- Fin vän.... fint
- Fast Amanda är ju fulare
- Hoppas allt är bra med er såhär på fredagsförmiddagen
- Tjut då idiotvänner

Maja smakade på citron, fast ne det är hennes fjortis poze.

btw, denna kväll var bra. Sommar. Maja är brun som en jävla fiskmås (fast de är vita, tänker med rumphålet) medans jag är blek som en skata (som är svarta). Göra om den kvällen? Helt klart.

Jag åker till Åtvid ikväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ringde nu! tack gulle! :D

2011-01-14 @ 17:37:05
URL: http://malinwiiri.blogg.se/
Postat av: Maja Rustan

Hahahah, amanda. Du är banne mig den roligaste personen jag känner. Hohoho! Men vi gör om kvällen i sommar, bra tack. Puss <3

2011-01-14 @ 18:08:35
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0