DAG 26 - MIN REAKTION NÄR JAG SER MIG SJÄLV I SPEGELN


Ja ni kan ju tänka er...


Kommentarer
Postat av: Felice

Jag har kollat lite i din blogg under ett tag nu och tycker den är bra, men jag får en känsla av att du inte mått bra men nu när jag ser den här bilden så kände ja att jag va tvungen att säga något!

du är sjuk snygg och du ser defenitift inte ut sdär! men hoppas ditt självförtoende går uppåt för du ÄR snygg!

2011-01-13 @ 12:52:15
Postat av: amanda

oj, men tack så hemskt mycket! :*

2011-01-13 @ 13:39:52
URL: http://raspberryriot.blogg.se/
Postat av: Kip

Handen på hjärtat, det där ser precis ut som en bekant till mig.

Gurl, u pretty, jag tvivlar på att den mörkaste dag skulle få dig att se ut sådär. Du har fel förutsättningar, mycket BÄTTRE förutsättningar. :P

2011-01-13 @ 15:15:04
Postat av: amanda

ooops, fast ganska söt ändå! :D

2011-01-14 @ 16:26:55
URL: http://raspberryriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0