DAG 18 - ETT ÖGONBLICK


Shit, svårt. Vad ska man välja? Jag har svårt att tänka ut något glatt ögonblick. Man kommer lättare ihåg de ledsamma och jobbiga ögonblicken. Varför ska det vara? De bränner ju hål på hjärnan.
Men jag måste nog skriva om när jag var hos Julia för andra gången. Jag åkte själv, men Andrea och Lovisa var redan där. Fick tacos med banan. Och det första jag tänkte var "banan? Kan man ha banan i tacos?" Och ja det kunde men tydligen. Sen när vi satt och åt så var det så himla mysigt. Jag sa till Julia hur mysigt jag tycke det var men för henne var det bara en vanlig måltid. Men för mig var det helt underbart. Otroligt mysigt. Nästan jul och massor tänka ljus. Då vart jag glad. Riktigt glad. Pussenspusselipusspuss


Kommentarer
Postat av: addepadde§

go bananerna!!! du är lika mysig som de är mysigt att vara hos julia, så mysig är du o kommer alltid vara ... myysssmysssss

2011-01-08 @ 22:59:03
Postat av: julia

<33

2011-01-12 @ 18:05:44
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0