DAG 17 - NÅGONTING JAG ÅNGRAR


Palla säga "jag lever i nuet och jag ångrar inget" för det är ju bara bullshit. Klart man ångrar något. Jag har ganska många grejer jag ångrar. Visst, men orkar inte bry sig om små saker som egentligen inte betyder någonting om 10 år. Eller aa tillomed 1 år. Det är bara att lägga bakom sig och gå vidare. Skita it! Men vissa saker ångrar man och det kommer man dras med hela livet. Det finns alltid i minnet. Och det kan förändra livet. Mitt misstag ändrade mitt liv ganska mycket. Det + massor ändrade mitt liv.


Kommentarer
Postat av: julis

haha chillout!

"Vad gör det om 100 år?"

"Vad gör det ens om 1 år?"

"vafan gör det i morgon?"

typ ngt sånt, hihi. mysigt vare ju iaf. du hajar ju vad jag snackar om

2011-01-12 @ 18:05:00
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0