FACERAPE PÅ EN HÖGRE NIVÅ


okej nu undrar jag såhär.. vem kan mitt lösenord till facebook? Vem går in och skriver att jag är kär? Skrattar för mig själv. Det stod i kanske två minuter innan jag såg det och det var inte jag som skrev det. Så vem fan är det som går in och facerapar mig, medans jag sitter vid datorn? Jävla konstigt. Mobilen låg i min jacka och jag tror inte direkt det var mamma (som var den enda hemma). Alltså har någon hackat sig in på min facebook?

Men då kommer man till frågan. Varför skriver man då "jag är kär"? Kan man inte komma på något lite mer klyftigt, något lite mer pinsamt (som att vara kär är något pinsamt?) eller komma på något som jag verkligen skulle döda om folk fick reda på. "jag är kär". Ja jag skrattar.

Fast mest blir jag förvirrad och nyfiken. Jag bryr mig inte så mycket om nån gick in på min facebook men att man inte lämnar större spår efter sig irriterar mig. För hade jag ett lösenord till någons facebook så odamn jävlar. Jag skulle nog skriva i allas loggar, skriva tusen uppdateringar, skriva i chatten och ladda upp fula bilder. Ja jag menar en vanlig facerape på nån kompis mobil är ju bara nån enkel uppdatering. Men hade jag haft nåns lösenord... woooow.

Och ja, jag har nytt lösenord.

Och nu är jag ganska trött. Så kolla detta! http://fanten.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0