EVERYTHING STARTS TO SPIN, ALL AT ONES


En trogen läsare tyckte jag skulle updatera något kul. Hjärnan jobbar. kul. kul. kul..

Jag köpte en byxdress idag. Palla att vänta på sommaren jag kör barbent så får sommaren kommer till mig. TYP. Ne men är det inte så att nu mellan vinter och sommar vet man inte vad man ska köpa för typ av kläder. Så antingen sparar man och lägger undan eller köper sommarkläder och peppar. Eller det är kanske bara jag!
Farsan&Anna åker till Thiland på fredag och jag skickade med dom med en inköpslista. Bland annat 3 par converse. Värt ju. Starbucks linne och tio kameler. (eller det kanske inte är i Thiland de byter flickvänner mot kameler. Men ska iaf be Anna att byta pappa mot tio om hon får chansen)

På fredag blir det även lite fest hos mig. Oh oh. Men tyst, ni hörde inte ifrån mig. Eller va? Haha fan vad fail. Ni hörde det från mig så fråga mig om ni vill komma. Aa men hörs då. Sist jag hade fest hos min pappa var nästan ett år sen. Maja och min 17 års fest. Oh damn. Grannarna klagade och pappa blev arg. Shit happens. Men jävlar vad kul det var. Kommer dock inte ihåg så mycket av det. Men vad gör det om 10 år?

Bilder från i lördags. ↓ sur tjej.






Kommentarer
Postat av: Malin

Fina Amanda!

2011-02-02 @ 22:02:02
URL: http://malinwiiri.blogg.se/
Postat av: H

JA, DET VAR KUL.

2011-02-03 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0