DAG 9 - EN DÅLIG VANA JAG ÖNSKAR JAG INTE HADE


Oj, många dåliga vanor jag önskar jag inte hade. Men om jag väljer en så är det att jag slösar pengar. Alltså tre dagar efter bidraget kommit in så är dom i stort sätt slut. Jag köper grejer, men använder dom inte sen. DÅLIG VANA! Fast det har blivit bättre, det kan jag säga. Så ja, jag kanske håller på att bli av med den. Sort off eftersom jag var i linköping idag och köpte upp lite pengar. Men kom hem med ett par skor, bh och tröja ↓. Funderar på tröjan. Som ovan ↑ kommer jag använda den? Det blir en tankenöt för ikväll.

 dålig redigering. SORRY

Kommentarer
Postat av: Malin

tänkte att du skulle få se vem jag är, precis som jag skrev på din blogg gulle! känner mig lite stalkig som kikar på din blogg utan att säga ett knyst! så, ja! tja! haha!

2011-01-11 @ 21:38:16
URL: http://malinwiiri.blogg.se/
Postat av: Malin

vet inte om du fick min kommentar för mitt internet är puckat! gah! hur som, som jag skrev på din andra blogg så tänkte jag typ.. visa vem jag är, för att ja, jag känner mig lite stalkig som kikar in på din blogg utan att säga ett knyst! so here i am! :*

2011-01-11 @ 21:42:18
URL: http://malinwiiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0