DAG 2 - EN PERSON JAG VILL TRÄFFA NU


Jag satt och funderade länge på vem jag faktiskt vill träffa. Tänkte att jag vill träffa Shannon Tatum och dansa lite eller Lars winnerbäck och hans gitarr. Men sen tänkte jag att de presoner jag saknar och vill träffa väldigt mycket just nu är mina gamla kompisar Ida Bengtsson och Evelina Larsson.
Jag träffade dom för första gången när jag gick i sexårs. Sen har vi gått i samma klass upp till 9an och nu när gymansiet började så har vi tappat kontakten. Träffade Ida en vecka i sommras då vi jobbade tillsammans, men annars inget istort sätt. Evelina träffade jag på gymmet och vi ska hitta på något på lovet. Åka ut till henns häst och snacka ikapp lite.
Så jag byter en person till personerna jag vill träffa nu. Alltså Ida "borta" Bengtsson och Evelina Larsson.
Ni kommer alltid ha en stor del i mitt hjärta, mina små gullungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0