DAG 11 - EN BILD PÅ MIG OCH MIN BÄSTA VÄN


Jag har ingen bästa vän. Sorgligt? Nopp verkligen inte. För jag har verkligen otroligt bra vänner som jag kan prata med allt om. Och det är väl dom jag anser som mina bästa vänner. Jag har nog inte haft nån bästa vän sen lågstadiet tror jag. Vi har alltid varit ett gäng. Gangsta. En grupp tjejer som man har kunnat prata om allt med. Detta "gäng" har splitrats, återförenas och försvunnit. Och just därför är jag inte med samma personer jag var med för ett år sen. Den enda är nog Hanna Svahlstedt som jag har stott väldigt nära. Jag har även kommit mina skolpolers närmare och blivit kompisar med deras vänner. Ni är mysiga! Och eftersom ni alla är så utspridda så har jag ingen bild på er och ärlig talat så orkar jag inte sitta och leta upp massor bilder. Haha jo men jag går in för det här med blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0