DAG 10 - MENINGEN BAKOM MITT BLOGGNAMN


Raspberryriot
Jag bloggade förut i den oerhört tråkiga bloggen (kan inte säga att denna är mycket roligare) amandajakobsson.blogg.se, jag slutade blogga i den och kände att jag ville börja blogga igen,börja om. Ny Amanda. Men denna blogg är faktiskt i ett försök att må bättre. Vet inte varför, men det är ett sätt att nå ut. Ungefär. Jag har gjort ändringar i mitt liv och påbörjar några projekt. Vissa kommer jag skriva om här och vissa kommer jag hålla hemligt, men de projekten kommer jag såklart prata om med mina kompisar. Bara för de är väldigt personliga och det är tabu på sånt i detta land. Man ska inte erkänna att man mår dåligt. Man ska le och vara glad. Inte jag som skriver reglerna. Men bloggen är ett projekt isig, genomföra något and stick with it.
Och just själva namnet... Jag gillar hallon, raspberry. Kan äta det morgon, middag och kväll - and a cup of tea. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0