ÄTER NI EN EXTRA TÅRTBIT OCH INTE GÅR TILL GYMMET


"Ne det här är livet, lugnt och stilla med vissa vågor som hoppar fram då och då"

"Dekorera. Köp pelare. Köp en extra palm och plantera den och lägg i en vattendroppe."

"Tummen upp för att hoppa ner i ett svalkande dopp. Det ger en känsla av... kallt"

"Det här vattnet är fantastiskt, slutet av... marken. Jag älskar det!"

JAG HAR ALLTID ÄLSKAT MARIA MONTAZAMI OCH KOMMER TAMIGFAN ALLTID GÖRA!





Sen är det ju så, eftersom jag är mediaelev och analyserar allt, att detta är skådespeleri. Och Ving kommer tjäna riktigt mycket cash på detta. Som jag även såg nu att det faktiskt var Ving själva som lagt upp dessa videos på youtube. Men vad gör det? Maria är bäst.

edit: ja jävlar döööh det är skådespel. Kan du förstå. Jag kan knappt det!

Kommentarer
Postat av: Skådespel

Nej är det skådespel allvarligt :O?

2011-01-01 @ 23:42:43
Postat av: elin

haha, awesome!

2011-01-03 @ 15:49:44
URL: http://wastedmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0